ApneuWandeling Grenspark De Zoom op 11 juni 2017

zo 11 juni 2017

Graag nodigen we jullie uit op onze eerste ApneuWandeling. Deze gaat door op 11 juni 2017 (zondag na Pinksterweekend, vaderdag) in GrensPark De Zoom, het prachtige bos en heide-gebied gelegen op de Belgisch-Nederlandse grens in Putte.

Tegenwoordig heeft iedereen het over gezond eten, sporten en bewegen. In de voorbije ApneuMagazines werd er al gesproken over meer bewegen en gezond eten. Daarom beginnen we bij de ApneuVereniging met wandelingen.

En na de inspanning zitten we samen met een drankje, eventueel een hapje. Kans om bij te praten in een ontspannen sfeer. Leren van elkaars verhalen en samen oplossingen zoeken voor problemen die we allemaal wel eens tegenkomen in onze behandeling.

Zijn er voorwaarden om mee te mogen wandelen? Neen.

Alle leden of geïnteresseerden zijn welkom, familie, vrienden, kinderen, honden, …

Een eerste wandeling plannen we in de grensstreek, het GrensPark De Zoom - Kalmthoutse Heide op 11 juni 2017.

Klik hier voor praktische informatie en inschrijving
Wandeling GrensPark De Zoom

De bedoeling is om verspreid over het hele land wandelingen te organiseren, dit kan een boswandeling zijn, een stadswandeling, een wandeling langs het water, door de polders, aan zee, op blote voeten, kortom, alles kan en mag.

Samen bewegen is de boodschap!

We zouden daarom ook graag het volgende aan jullie, onze leden willen vragen : weet je bij jou in de buurt een mooie wandeling en zie je het zitten om deze samen met ons te organiseren, geef een seintje!
We doen ons best om in elke provincie een wandeling te doen, maar lokale mensen kennen vaak de mooiste plekjes in hun omgeving.

Daarom graag jullie hulp. Stuur een e-mail met voorstellen of tips naar Wandeling@ApneuVereniging.be of bel naar de ApneuFoon 03 494 27 39

Tot op één van de activiteiten!