slaapcentra

ApneuMagazine Nederland 16-4

di 20 december 2016
ApneuMagazine 16-4

Dit jaar valt het winternummer van het ApneuMagazine mooi op tijd in de bus. Dat is meegenomen voor wie een recept zoekt voor een gezond kerstdinner, waarom niet koolhydraatvrij? Het wordt door de ApneuKerstMan graag aangeboden. En we gaan wat dieper in op het vaker samengaan van apneu en overgewicht: de Vlaamse bijdrage deze keer is een interview met prof dr Luc Van Gaal met een wetenschappelijke blik over vermindering van overgewicht. Verder in dit nummer:

• Ook de mra ontsnapt niet aan digitalisering: Resmed lanceert Naval mra, 3D digitaal geprint, op maat gemaakt.
  • In Nederland werden de slaapcentra bevraagd over hun aanpak. Boeiende gegevens, ook voor Vlaamse patienten en slaapcentra.
  • Het derde en laatste artikel in de reeks over uitlezen: is uitlezen op afstand goed geregeld? coaching op afstand. De auteur spreekt er over op onze volgende lentebijeenkomst, 4 maart 2017
  • Tenslotte, de gebruikelijke columns en vaste rubrieken: voor mekaar, wist u dat, beste redactie.