Herfstbijeenkomsten 2020 (webinars)

do 17 september 2020

Dit najaar blijven ook, zoals in het voorjaar, onze bijeenkomsten uitgesteld. Bijeenkomsten in het voorjaar 2021 zullen in december bekend gemaakt worden. We organiseren wel drie maandelijkse webinars tot einde 2020 met telkens één spreker.

Een webinar (samentrekking van web en seminarie) kan je thuis volgen op je computer, smart tv, tablet of smartphone. Je hebt daar geen bijzondere technische kennis voor nodig, je ontvangt een link die je naar de video bijeenkomst brengt. Je mag ons altijd vooraf bellen als het jouw eerste keer is. Dan oefenen we samen. Maar wacht niet tot de uitzending begint.

De drie webinars gaan telkens door om 19u:

• 20 oktober: dokter Chris De Laet van het KennisCentrum voor de GezondheidsZorg over de internationale vergelijkende studie van diagnose en behandeling van slaapapneu, in het bijzonder over hun aanbevelingen.

• 17 november: Jo De Cock, topman van het RIZIV, RijksInstituut voor Ziekte- en InvaliditeitsVerzekering. De instelling waar de slaapapneu conventie met de slaapcentra onderhandeld en vastgelegd wordt.

• 22 december: professor Johan Verbraecken, UZAntwerpen en BASS, over de stand van het wetenschappelijk onderzoek, zijn reactie op de aanbevelingen van het kenniscentrum, en zijn nieuw boek over slaap

Belangrijk: dit zijn niet enkel presentaties, de sprekers krijgen ook vragen voorgelegd van de aanwezigen. Graag ontvangen we de vragen vooraf, info@ApneuVereniging.be, we sturen die dan door naar de sprekers. Ook tijdens het webinar kunnen vragen bijgesteld worden.

Deelname aan de webinars is gratis voor leden en vrienden. Anderen betalen 3€ (1€ indien Verhoogde Terugbetaling) per webinar vooraf te storten op bankrekening BE10 0012 9955 7904 met vermelding van de webinar(s).

Schrijf je hier in