Webinar Philips

di 16 maart 2021

Op de tweede webinar met productinformatie kwam Julie Vynckier van Philips aan het woord over de DreamStation (cpap toestel), de bijhorende DreamMapper app en innovatieve DreamWear maskers

De webinar ging door op dinsdag 16 maart 2021 van 19u tot 20u

Update 8 april 2021: Link naar video opname is toegevoegd

Video opname

Leden en vrienden die ingeschreven zijn voor de webinar kunnen hier de opname bekijken. Of herbekijken op eigen ritme!

Om te kunnen kijken hebben we wel jouw Google account nodig (Youtube is eigendom van Google). Klik hier waarom we deze vragen? Die zetten we op de lijst van toegelaten kijkers.

Leden of vrienden die niet ingeschreven waren, of deze webinar bij inschrijven niet vermeld hadden, sturen een e-mail met vermelding van deze (en andere) webinars. Voeg ook jouw Google account toe.

Vragen

De vragen die vooraf gesteld werden (tot zondagavond 14/03/2021 om 19u) vind je hier.

Evaluatie

Graag deze korte evaluatie invullen.

Uitnodiging (video)

Julie Vynckier stelde zichzelf en de webinar kort voor: