Welkom op de nieuwe website

zo 01 februari 2015
Vrouw slaat computerscherm met bijl

Welkom op onze nieuwe website. Alvast om niemand ongerust te maken: vond je je weg in de vorige versie, die staat nog steeds integraal online en vind je door te klikken in het menu bovenaan op "vorige website".

Op de nieuwe versie staat nog weinig info, we gaan de vorige website doorploeteren, en wat vandaag nog nuttige informatie is, wordt stap voor stap overgezet. Zoals de steeds boeiende voordrachten waarvan we op elke bijeenkomst mochten genieten.

Maar er komt nog meer. De nieuwe website biedt ons de mogelijkheid een deel af te schermen voor de betalende leden. Er is ook de mogelijkheid van meer interactie (reageren op artikels, vragen stellen, een forum) of links naar de laatste berichten op andere websites. Van dit laatste zie je nu al een voorbeeld in de rechtse kolom, die de laatste berichten geeft in de rubriek "gezond & psycho" van de online krant standaard.be. Ook nu al: bekijk de nieuwe website eens op je tablet of smartphone, de website past zich aan. Dus ook onderweg of voor de smartphone addicten is de informatie over apneu en de vereniging vlot toegankelijk.

Het zijn mogelijkheden, het is er nu nog niet. De website draait op de inzet van vrijwilligers, dus we zijn van vrijwillige inzet afhankelijk voor de verdere uitbouw. Vandaar twee vragen: suggereer ons wat je nog graag zou zien op de website, of verwijs ons naar een bestaande website die je geschikt vindt als voorbeeld. Een tweede oproep ligt ook voor de hand: voel je het kriebelen om mee te werken aan de vooruitgang van de website, geef ons een seintje! Technische kennis is niet vereist, een hart voor apneu en voor het delen van informatie wel :)

Vriendelijke groet,
Mark De Quidt, webmaster.