VAPA-nieuws nr. 22

* " Brief verzending verslag 5 maart 2011
* " Dagorde ledenvergadering 5 maart 2011"
* " Verwelkoming en opening ledenvergadering 5 maart"
* " Belang der slaaphouding"
* " Slaap op intensieve zorgen"

Victor Hanssens,
Victor Hanssens
Prof. Johan Verbraecken

Dr. W. Verbrugghe

Brief verslag 5 maart 2011

Kapellen , postdatum

Beste vrienden ,

In bijlage het verslag van de laatste ledenvergadering van 5 maart.

Wij hadden een gebruikelijke opkomst en de onderwerpen der beide sprekers werden gewaardeerd.
Ik kreeg reeds enkele verzoeken van leden die zeker dit schriftelijk verslag willen raadplegen in verband met de slaaphouding en de spreekwoordelijke speld kon men horen vallen bij de presentatie over beademing op intensieve zorgen.
Zoals gebruikelijk zijn beide toespraken in hand-outs vorm in bijlage.
Na de vergadering waren er toch enkele leden die de gebruikelijke vragenronde hadden gemist. Naar mijn mening had men spontaan vragen kunnen stellen doch ik pleit schuldig.
Jarenlang was men deze manier van indeling gewoon en werd er van uitgegaan dat ik, als moderator, deze vragenronde zou inlassen en aankondigen.
Mijn verontschuldiging voor dit misverstand en deze wijziging.
Volgende vergadering zal deze “ vragenronde” terug opgenomen worden in de dagorde.
Ik nodig U, in naam van onze vereniging, terug uit op onze volgende ledenbijeenkomst
op 1 OKTOBER 2011.

Voor VAPA vzw – Vereniging Apneupatiënten