* Openingstoespraak voorzitter
* Toespraak van de voorzitter

Dr. Ballaux
Dr. Ariens

Openingstoespraak door de voorzitter op de ledenvergadering VAPA van 1 maart 2008

Beste vrienden, goedemiddag

Wij gaan vandaag ons 11e werkjaar in, 11 jaar trouwe en nieuwe leden werven wil toch zeggen dat er een noodzaak is aan onze vereniging, dat mensen meer willen weten over apneu en dat zij de door ons aangeboden informatie zeker op prijs stellen.

Dit doet ons uiteraard deugd en het is zeker een reden om niet op te geven.

Vandaag zagen wij ons genoodzaakt een wijziging aan te brengen aan de voorziene agenda. Gezien wij niet met allemaal tegelijk een bezoek kunnen brengen aan het slaapcentra dienen wij ons in groepen te verdelen.

De agenda voor vandaag zal er dus zo uitzien.

Na mijn inleiding hebben wij de uiteenzetting van Dr.Ballaux en nadien de gebruikelijke vragenronde gevolgd door de uiteenzetting van onze penningmeester.

Wij zullen de zaal verdelen in 2/3 groepen en rond 15.00 uur zal een eerste groep naar het slaaplabo gaan terwijl de andere groep een pauze zal nemen.

Na een kwartiertje zullen wij de groepen wisselen zodat alles in normale proportie zal verlopen.

Op dat moment zal het ongeveer 15.40 uur zijn en spreekt tot U Dr.Ariens, gevolgd door een vragenronde en nadien nog een woordje van mijzelf en de algemene vragen.

Wij zullen trachten U ingoede banen te begeleiden.

Mag ik nu uw aandacht voor Dr.Ballaux met als titel “ Diabetes-Obesitas en Slaapapneu