VAPA-nieuws nr. 23

* " Verwelkoming en opening ledenvergadering VAPA
* " Anesthesie bij apneupatiënten
* " Apneu en de schildklier
* " Toespraak van de voorzitter"

Voorzitter Victor Hanssens,

Dr. Sermeus
Prof. De Block
Victor Hanssens

Verslag - Algemene Vergadering van 6 oktober 2012

"Verslag Algemene Ledenvergadering van 6 oktober 2012 in PDF formaat"

Beste leden ,

De tweede ledenvergadering voor 2012 was qua opkomst zeker niet slecht te noemen.
De regen had weinig invloed op de getrouwen en zij kregen zeker wat de volksmond noemt “waar voor hun aanwezigheid”
Voor het berekenen van de waardering tot het onderwerp en tot de spreker kan men gebruik maken van het onderdeel “ vragen “ na de lezingen. Deze waardemeter gaf voor beide onderwerpen een ruim voldoende en als bestuur zijn wij tevreden dat beide sprekers en onderwerpen gewaardeerd werden. De somtijds moeilijke materie werd met duidelijke lekentaal aangebracht en het was zeker te merken aan verschillende opmerkingen dat beide onderwerpen met grote interesse gevolgd werden.
In bijlage kan U dan ook een leiddraad vinden van de besproken zaken alsook de coördinaten van het Vlaams Patiëntenplatform zoals aangegeven in het verslag van de voorzitter.
Leden die deze geschreven informatie toch per mail willen ontvangen kunnen zich nog steeds aanmelden op leden@slaap-apneu.be .
Vapa wil nieuw bloed in het bestuur. Al zijn wij geen “oude” rakkers toch is vernieuwing noodzakelijk en een oproep naar alle leden zal hopelijk positief onthaald worden.
Graag contact met de voorzitter bij interesse ( 03/664.61.66 of 0474.314.209 of mail) Wij wensen U een goede ontvangst van deze geschriften en zien U graag terug op onze volgende bijeenkomst op 2 MAART 2013.
Voor VAPA vzw Victor
Hanssens – Voorzitter
PS: U kan nu reeds uw lidmaatschap hernieuwen/bevestigen voor 2013.
De € 15.00 kan U overmaken op onze rekening BE10 0012 9955 7904 - BICC : GEBABEBB – met vermelding lidgeld 2013.
Bedankt.