* editoriaal
* verslag van de secretaris 13/03/04
* verslag van de penningmeester 13/03/04
* getuigenis " welvaren betreffende slaapapneu"

Marc Mestdag,
Mevr. Seghers

editoriaal algemene vergadering 13-03-2004

Kapellen, 12 juli 2004

Geachte leden, beste vrienden,

In bijlage het verslag van de vergadering van 13 maart 2004.

Spijtig genoeg was het niet mogelijk alles vroeger te verzenden. Wij trachten steeds een juiste weergave te bekomen van de tekst der sprekers en Prof. Claes ( burn-out) was in het buitenland voor studie. Wij hebben dus moeten wachten om u juist te informeren. Onze excuses daarvoor.

Ingesloten zal U tevens een lidkaart vinden zoals aangekondigd op deze vergadering.

Het zal voor U dus eenvoudiger zijn uw betaling te bevestigen.

De naam VAPA zal nu staan voor Vereniging Apneu Patiënten. Deze naamverandering werd geldig gestemd door meer van 2/3e van de stemgerechtigde leden.

Gezien de mailing redelijk laat doorgaat hebben wij tevens een uitnodiging ingesloten voor de volgende algemene vergadering van 18 september te 14.00.

Op verzoek van vele leden werd ook de getuigenis van Mevr. Seghers uitgetypt en zo correct mogelijk overgenomen.

Ingesloten kan U dus vinden

- Een lidkaart voor 2004