VAPA-nieuws nr. 9

* editoriaal
* verslag van de secretaris 13/03/04
* verslag van de penningmeester 13/03/04
* getuigenis " welvaren betreffende slaapapneu"

Viktor Hanssens,
Marc Mestdag,
Mevr. Seghers

verslag van de penningmeester 13-03-2004

De vorige jaren konden we het jaar met een positieve balans beëindigen.
Dit jaar is ons saldo negatief.
Dit wil niet zeggen dat we het geld door deuren en ramen gegooid hebben. Integendeel !

Zoals vorig jaar beloofd, zouden we in 2003 werken aan een grotere bekendheid van onze vereniging.

De grootste hap uit ons budget ging dan ook naar de opmaak en het drukken van onze affiche.
(2.377,34 euro)
De verspreiding van onze affiche via het tijdschrift van de huisartsen koste ons 1.512,50 euro.
Het opmaken en drukken van onze folder maakte de kas 481,34 euro lichter.
Er werd ook hard gewerkt aan de web-site van VAPA, dit koste ons 1.419,05-euro.
Verder hebben we de steeds terugkerende kosten voor het versturen van VAPA-nieuws
en het versturen van uitnodigingen, nl. 655,57- euro postzegels.
Verder waren nog de kosten van de verzekering burgerlijke aansprakelijkheid (55,41- euro).

Gelukkig konden we het voorbije jaar ook rekenen op 3.298,80- euro aan lidgelden en aan 1.175 euro van ere- en steunende leden.

Met het bestuur willen wij de ingeslagen weg verder bewandelen om U als leden van VAPA
van dienst te zijn.

De plannen voor volgend jaar zullen door de secretaris verder in de vergadering toegelicht worden.

Tijdens de pauze kunnen diegene die het wensen, de boeken komen inkijken.

Marc Mestdag
Penningmeester