S.O.S. Slaap (Boek)

vr 14 maart 2014
S.O.S. Slaap (Johan Verbraecken, Tine Bergen)

Vanaf vandaag, 14 maart 2014, ligt er een nieuw boek in de winkel, geschreven door prof. Dr. Johan Verbraecken en Tine Bergen. Hierbij de informatie zoals het boek voorgesteld wordt.

• Vergeet je soms zaken die je anders nooit zou vergeten?
  • Verdraag je de laatste tijd minder van de mensen om je heen?
  • Komen de kilo’s erbij zonder aanwijsbare reden?
  • Heb je het moeilijker om negatieve emoties een plaats te geven?
  • Kan je je soms minder goed concentreren?

Wie ‘s nachts wakker ligt, voelt zich overdag niet lekker en dat kan schadelijke gevolgen hebben voor de gezondheid.

In S.O.S. Slaap lees je alles over het verband tussen slaap, slaapstoornissen, gezondheid, persoonlijkheid en levensstijl. Een grenzeloos onderzoeksterrein dat zowel neurologen, longartsen, neus-, keel- en oorartsen, pediaters, psychiaters, psychologen als biomechanici fascineert. Elk op hun terrein komen ze tot boeiende conclusies en natuurlijke behandelingen om je slaapproblemen aan te pakken. Leer jezelf, je gedachten en je lichaam beter kennen en verken de weg naar een deugddoende slaap. Na het lezen van dit boek zal je merken dat een kleine aanpassing in jouw slaappatroon een wereld van verschil voor jouw gezondheid kan uitmaken.

Prof. Dr. Johan Verbraecken is medisch coördinator van het Slaapcentrum UZA en Voorzitter van de Belgian Association for Sleep Research and Sleep Medicine (BASS).
Tine Bergen is freelancejournaliste en schrijft o.a. voor Bodytalk over diverse medische onderwerpen. Daarnaast schreef ze verschillende jeugdboeken, romans en een thriller.

S.O.S. Slaap
Johan Verbraecken en Tine Bergen
Uitgeverij Houtekiet
Prijs: € 17,90
Pagina's: 136
Afwerking: Paperback

Het boek is ook online te koop, o.m. via uitgever Houtekiet of op bol.be.