Video Opnames

Onze opnames (zoals van webinars) staan NIET op de website, maar wel op Youtube als "private" video.
Waarom als "privaat"? De opnames staan niet publiek, omdat ze voorbehouden zijn voor onze betalende leden (en vrienden).

Elke private Youtube video kan gedeeld worden (vb voor familieleden of leden van een vereniging).
Spijtig genoeg laat Youtube niet toe alle opnames van ApneuVereniging Vlaanderen te koppelen aan ons ledenbestand met de account die je op onze website hebt aangemaakt.

Youtube gebruikt voor toegang hun eigen Youtube account, die voor elke specifieke opname moet opgegeven worden.
Dit is extra (eigenlijk nutteloos) werk van ons, maar we zien voorlopig geen andere oplossing.

Vermits Youtube is overgenomen door Google, zijn Youtube account en Google account gelijk.

Als je een van de services gebruikt van Google, dan staat jouw account vermeld rechtsboven in een ronde cirkel: zoals bij calendar, contacts, drive, maps,... ook bij Youtube.
Als je aangemeld bent bij Youtube, dan krijg je dit menu als je op het ronde cirkeltje van jouw account klikt

Youtube Account.png

Klik op "Ander account"
Op het volgend scherm vind je boven aan jouw e-mail adres dat je als Google account gebruikt.
Dit e-mail adres moet je aan ons doorgeven, samen met de video opname (of lijst van video opnames) die je wil zien.

Als je niet aangemeld bent, krijg je dit

Youtube inloggen.png

en dan moet je een Google/Youtube account aanmaken.