Webinar prof Dirk Pevernagie (UZGent)

di 11 mei 2021
Prof Dirk Pevernagie

Professor Dirk Pevernagie heeft zowel in Vlaanderen (UZ Gent) als in Nederland (Kempenhaeghe in Heeze) expertise opgebouwd in slaapgeneeskunde. Hij is acht jaar voorzitter geweest van de Belgische Vereniging voor Slaaponderzoek en Slaapgeneeskunde (BASS), drie jaar stichtend bestuurslid van de Nederlandse Vereniging voor Slaapgeneeskunde (SVNL) en is sinds 2019 klinisch ondervoorzitter van de Europese Vereniging van SlaapOnderzoek (ESRS). Met zo’n achtergrond is onze vraag eenvoudig: hoe vergelijk je de Nederlandse en Belgische behandeling van slaapapneu, wat kunnen we van de Nederlandse aanpak wél en wat niet leren?

Update 12 mei 2021: toevoeging link naar video opname

Video opname

De webinar die doorging op dinsdag 11 mei 2021 om 19u is opnieuw te bekijken door leden en vrienden die dit aangevraagd hebben.

Link naar de video opname

Om te kunnen kijken, moet je op Youtube aangemeld zijn met de Google account die je ons hebt bezorgd.
Dit moet per webinar toegevoegd worden op een lijst van toegelaten kijkers.
Nog niet opgegeven voor deze webinar? Stuur je Google account naar info@ApneuVereniging.be

Er werden geen vragen vooraf ingediend

Evaluatie

Graag een korte evaluatie invullen, ook als je de webinar uitgesteld bekeken hebt.

Uitnodiging

Prof Dirk Pevernagie stelt zichzelf en de webinar kort voor: